+++ KAMPANJ FÖRLÄNGD: 15 års TOPREGAL-jubileumsrabatt även i maj: 15% extra - upp till 58% besparingar möjliga! +++

Alla produkter

Onlinebutiken

Krävs det ett kundkonto för beställningen?

Det är också möjligt att beställa via gästkontot.

Det är enkelt och säkert att beställa online hos TOPREGAL, även utan ett kundkonto. Du är naturligtvis välkommen att skapa ett kundkonto.

Dina fördelar när du registrerar dig: oberoende administration av din fakturerings- och leveransadress, översikt över din beställningshistorik och mycket mer.

Vad kan jag hitta under "Mitt konto"?

I området "Mitt konto" kan du hantera din fakturerings- och leveransadress inklusive möjligheten att ändra eller lägga till ny information, en översikt över din orderhistorik, önskelistefunktionen och möjligheten att ändra ditt lösenord.

Hur kan jag återställa mitt lösenord?

Om du har glömt ditt lösenord kan du gå till "Mitt konto" och välja alternativet "Glömt lösenord". Ange sedan din e-postadress så kommer du att få ett e-postmeddelande med en länk för att skapa ett nytt lösenord.

Om du inte får något e-postmeddelande inom 10 minuter, kontrollera SPAM-mappen i ditt e-postprogram. Om du trots att du har angett rätt e-postadress och redan har registrerat dig fortfarande har problem med att logga in och inte har fått ett e-postmeddelande med "glömt lösenord", vänligen kontakta oss via e-post på info@topregal.com


Hur kan jag ändra mitt lösenord?

I avsnittet "Mitt konto" hittar du möjligheten att uppdatera ditt lösenord. Ange först ditt nuvarande lösenord och det nya lösenordet för att bekräfta ändringen.

Vad är och hur fungerar önskelistefunktionen?

Önskelistan är ett bekvämt sätt att spara utvalda produkter som du vill köpa vid ett senare tillfälle. Om du använder den utan att logga in sparas de sparade artiklarna endast under din nuvarande webbläsarsession. Om du loggar in kommer din önskelista att lagras permanent i ditt konto. För att lägga till eller ta bort artiklar klickar du bara på hjärtsymbolen bredvid varje produkt. Om du vill dela dina utvalda produkter med andra hittar du en särskild delningsknapp på sidan med önskelistan.

Hur länge ligger varor kvar i min kundvagn?

Hur länge varor ligger kvar i din varukorg beror på om du är inloggad i butiken eller inte. Om du använder butiken utan att logga in ligger varorna endast kvar i varukorgen under den aktuella webbläsarsessionen. Om du däremot är inloggad lagras dina varor på ditt konto under en period på 30 dagar.

Kan jag dela min kundvagn?

Ja, varukorgen kan delas genom att du går till din varukorg och klickar på knappen "Dela varukorg". Du får en länk att kopiera som du sedan kan dela.

Var hittar jag monterings- och bruksanvisningar för mina produkter?

Bruksanvisningarna finns tillgängliga på varje produktsida under tekniska data. Alternativt kan du söka efter monterings- och bruksanvisningar via vår söktjänst eller på den här sidan.

Vilka konfiguratorer finns det och hur fungerar de?

Fyra konfiguratorer finns tillgängliga på vår webbplats:

Med var och en av dessa konfiguratorer kan du utforma din produkt individuellt efter dina behov. Alla erbjuder möjligheten att ändra olika element via "drag & drop" eller klickalternativ. Konfiguratorerna erbjuder olika vyer, inklusive en 3D-vy av din konfiguration.

De skapade konfigurationerna kan delas via länkdelningsfunktionen samt skrivas ut som en PDF-fil.

Har TOPREGAL landsspecifika onlinebutiker?

TOPREGAL driver specifika onlinebutiker för olika länder.

Om du befinner dig i ett av dessa länder har du tillgång till vår landsspecifika onlinebutik. Här hittar du information om leveranser, produkter och skräddarsydda erbjudanden som uppfyller dina behov. Du har möjlighet att göra beställningar där eller kontakta vår kundtjänst.

Varifrån kommer produktbetygen?

De produktrecensioner du ser på vår webbplats kommer direkt från "Trusted Shops". På TOPREGAL värdesätter vi våra kunders åsikter, vilket är anledningen till att de kan dela sina erfarenheter och recensioner av sina inköp där. 

Trusted Shops har vidtagit olika åtgärder för att säkerställa att de recensioner som visas här endast kommer från konsumenter som faktiskt har köpt produkterna.

Hur fungerar TOPREGAL-chatten?

För att kontakta TOPREGAL kan du använda vår chatt. Vårt team hjälper dig gärna.

För kommunikation använder vi meddelandeprogramvaran Userlike, som gör att du kan komma i kontakt med oss. Via chatten har du också möjlighet att komma åt tidigare konversationer genom att ange en åtkomstkod som du fått via e-post.

Vad är cookies och används de på den här webbplatsen?

Cookies är små textfiler som webbplatser lagrar på din dator eller enhet när du besöker dem. Dessa filer innehåller information om din interaktion med respektive webbplats och hanteras av din webbläsare.

När du besöker vår webbplats och när som helst senare kan du välja om du generellt vill tillåta att cookies placeras eller vilka enskilda ytterligare funktioner du vill välja. Du kan göra ändringar i dina webbläsarinställningar eller via vår Consent Manager.

Vi använder cookies på vår webbplats som inte är tekniskt nödvändiga. Tekniskt onödiga cookies är textfiler som inte enbart används för webbplatsens funktionalitet, utan också samlar in andra data. Genom att ställa in dessa icke-tekniskt nödvändiga cookies behandlas vissa uppgifter, inklusive information om kundvagnen, antagande av språkinställningar samt valuta och leveransland.

Du har möjlighet att göra ändringar i dina sparade cookie-inställningar. Du hittar mer information i vår integritetspolicy.